Повернення та Обмін
Реквізити для повернення товару:
За адресою офісу:
Харків 61052, вул. Мало – Панасівська, 4/7
Телефон: +380951341388
Відправка поштовим перевізником Нова Пошта:
м. Харків, Відділення №166 (Адреса: вул. Волонтерська 2 - А)
Отримувач: ФОП Коргун Ольга Вікторівна
Телефон отримувача: +380951341388
Повернення коштів відбувається на картковий рахунок Покупця відповідно не пізніше ніж протягом 7 днів при поверненні товару належної якості чи неналежної якості відповідно до його заяви.
Розрахунок із споживачем у разі підвищення ціни на товар який виробляється – виходячи з вартості товару на момент його покупки.
Якщо задовольнити вимогу у встановлений строк неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі ) належної якості з відповідним перерахуванням ціни. Розрахунок із Споживачем у разі підвищення ціни на товар який виробляється – виходячи з вартості товару на момент його покупки.
У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе Продавец.
Якщо ж придбаний товар був належної якості і Покупець забрав його з пункту видачі Нової Пошти (не відмовився після огляду в пункті видачі), але товар з якоїсь причини не підійшов Покупцеві протягом 14 днів з моменту отримання, то зворотню відправку , а також пересилання грошей (післяплатою) здійснює Покупець.
Права споживачів при придбанні товару належної якості
Товар належної якості – це товар без дефектів, пошкоджень, та який відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції та умовам договору із Споживачем.
Права споживачів при обміні (поверненні) товару належної якості:
- обмін товару належної якості на аналогічний;
- придбання іншого товару з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
- обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
- розривання договору та повернення коштів у розмірі вартості повернутого товару.
* розрахунки із Споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі;
* кошти, сплачені за товар, повертаються Споживачеві у день розірвання договору (за домовленістю сторін - не пізніше ніж протягом 7 днів).
Термін обміну (повернення):
протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі (або триваліший термін, якщо такий був оголошений продавцем).
Умови обміну (повернення):
- товар не використовувався;
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- збережено розрахунковий документ з датою продажу (спосіб оплати не має значення - онлайн, готівкою, безготівковий, кредит та ін.);
- збережене пакування зовнішнє та внутрішнє, є повний комплект поставки, на товарі немає слідів використання;
- товар не зазначений в переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню).
З переліком товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) можна ознайомитися за посилання відповідно до Постанови Кабінету міністрів “Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"
Права Споживачів при придбанні товару неналежної якості:
Товар неналежної якості – товар з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем). Товар неналежної якості може підлягати обміну (поверненню) протягом гарантійного строку, який зазначається в документах, котрі додаються до продукції.
Права Споживачів у випадку виявлення недоліку товару:
- пропорційне зменшення ціни на товар;
- безоплатне усунення недоліків товару в розумний строк (14 днів, або за згодою сторін)
* при усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину вираховуються з дня видачі споживачеві товару після ремонту;
- відшкодування витрат, пов'язаних з усуненням недоліків товару.
Права Споживачів у випадку виявлення істотного недоліку товару:
Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
1) він взагалі не може бути усунутий;
2) його усунення потребує понад 14 календарних днів;
3) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
Права Споживачів при обміні (поверненні) товару неналежної якості:
- розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
- обмін протягом гарантійного строку - заміна товару на такий самий товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товарів;
- надання (з доставкою) товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) на час ремонту товару у межах гарантійного випадку, якщо товар є присутнім у списку товарів обмінного фонду (за кожний день затримки виконання вимоги споживача сплачується неустойка у розмірі 1% вартості товару).
* Споживач має право пред'явити лише одну з вимог.
З переліком товарів, з яких утворюється Обмінний фонд товарів, які надаються покупцеві для експлуатації на час гарантійного ремонту товару можна ознайомитися за посилання відповідно до Постанови Кабінету міністрів “Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" Умови обміну (повернення):
- збережено розрахунковий документ з датою продажу;
- товар не зазначений в переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню);
- виявлено істотний недолік протягом встановленого гарантійного строку.
Терміни обміну (повернення):
- у випадку гарантійного терміну – визначає виробник;
- у разі виявлення недоліку – 14 днів на його (їх) безоплатне усунення (або за домовленістю сторін);
- у разі виявлення істотного недоліку – індивідуально.
Законодавство та інші корисні джерела для ознайомлення:
- Цивільний кодекс України
- Господарський кодекс України
- Закон України "Про захист прав споживачів"
- Закон України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів"
- Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"
- Порядок провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року № 833
- Правила роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затверджені наказом Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року № 104